Thursday, August 23, 2012

माधौ मेरी जात न पूछौ

मैं     अलबेला     निपट     अकेला
बाट  ,  बाट     मैं     घूमा     कियौ    ,
घाट  ,  घाट     का   पानी     पिऔ
कुछ       ऊँचौ    ,    कुछ      नीचौ     ,
माधो    मेरी   जात    न       पूछौ      ।

प्यार  ही   ओढ़यौ  प्यार   बिछायौ     ,
 प्यार    ही    प्यार      कियौ      ,
मूढ   मति   मैं  कछु   नहीं   जानौ      ,
कौन      सी      जात         कहायौ       ,
माधो    मेरी       जात    न     पूछौ       ।

कोई    कहै  ,  मैं     रहा     जुलाहा        ,
कोई       कहै        सन्यासी    ,
पंडित    कोई     कहै    मुझे     ,
मैं   जाय   बसा  जब   काशी    ,
जो      शिवधाम       कहायौ     ,
माधो     मेरी      जात    न    पूछौ        ।

चाण्डाल      गृह     भोजन    कियौ 
नृप         हरिशचंद्र        सत्यवादी           ,
मैं    तो    से     ही   पूछऊँ     माधो            ,
वे     कौन      सी     जात    कहायौ           ,
माधो    मेरी     जात     न      पूछौ            ।

जूठे     बेर     चखै     शबरी      घर            ,
वे        भगवान्      कहायौ    ,
राम   नाम    की  महिमा      माधो            ,
तुम्हहू     तो      है    जानौ     ,
माधो       मेरी    जात      न    पूछौ             ।

मानुष      बन     रहना    मैं   चाहौं              ,
मानुष       तन        है           पायौ              ,
नहीं     जानत      हूँ     जात - पात              ,
मैं       मानुष       जात        कहायौ             ,
माधो     मेरी      जात    न    पूछौ              ।

           ,



No comments:

Post a Comment